السبت، 29 أغسطس 2009

نور حياتي



نور حياتي

أول عينيها ما جت في عينيا أنا خدني ليها حنين
داب فيها قلبي سألت نفسي أنا ايه جرالي
ما أنا كنت عايش قبل ما أشوفها تايه بقالي سنين
واني في يوم أعشق وأدوب ولا كان في بالي

نظرة عينيها أنا شوفت فيها كتير حنان
وياريتني كنت قابلتها من زمان

يا نور حياتي 
اشتقت ليكي وجاي أقولها بأعلي صوت
يانور حياتي 
أنا جاي أقولك ان أنا بحبك موت

***********

أنا قبل منك أنا ولا عايش ده عمري مني ضاع
بس النهاردة أنا ابتديت أعيش حياتي
خلاص نسيتها أنا مش هقولها كلمة وداع
دي حبيبتي جنبي يا قلبي سمعها أهاتي

نظرة عينيها أنا شوفت فيها كتير حنان
وياريتني كنت قابلتها من زمان

يا نور حياتي 
اشتقت ليكي وجاي أقولها بأعلي صوت
يا نور حياتي 
أنا جاي أقولك ان أنا بحبك موت

**************
" كتبت بتاريخ " 
5/12/2007

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...