الخميس، 25 فبراير 2010

لو مش أنا


لو مش أنا

لو مش أنا هيكون مين اللي بتحبيه؟
لو مش انا هيكون مين اللي حاسه بيه؟
دايما في بالي ان أنا .. ساكن في قلبك حاسه دا
حتى لو عنك قالولي .. مستحيل .. قلبك يقابل قلبها

أنا كنت شايف حبي باين في عينيكي قبل ما أحسه جوايا
أنا كنت شايف حبي باين من سلام نظرة وكلامك معايا

أنا جاي أقولك ليه بنعشق وأما نعشق مستحيل نبقي سوا مع بعضنا
مع ان قلوبنا دايبة في الغرام تايهة وتتمني القدر يجمعنا
عشان عايشين سكوت وقلوب تموت ولا تبين
ولما يضيع هوانا ده شيء عادي وهين

خايف قلبي يسلم ليكي .. وانتي أكتر مني خايفه
مع ان حبي عشانك انتي .. وانتي بيا بقلبي حاسه
دايما بنعشق وأما نعشق مستحيل نبقي سوا مع بعضنا

لو مش أنا قوليلي مين اللي انتي بتحبيه؟
لو مش أنا غرام سنين ازاي أنا أخبيه؟
جميع الحقوق محفوظة
كتبت بتاريخ
7/1/2008

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...