الأربعاء، 21 أبريل 2010

محتاجلك


محتــــــــــاج لــــــــــــك


محتاجلك جنب مني .. محتاج حبة حنان
طال غيابك عني .. ومش حاسس بالأمان
ما انتي عارفة تغيبي ثانية .. دي عندي تفوت سنين
من يوم ما غيبتي عني .. ومش عارف أنا مين

خلاص ما بقيتش عارف أعمل ايه وعني بعيد
حبيب عمري .. وحياتي بعدو ما فيهاش جديد
مرتاح هو في بعادو .. مرتاح وأنا وحيد

محتاجلك حسي حالي .. محتاجلك طفي ناري
مش عارف ايه جرالي .. مشتاق وازاي أداري
ماانتي عارفة أنا قلبى دايب .. حسى بيا وحسى بيه
مش هعيش والحب غايب .. حسى بيا جرالك أيه

خلاص مابقيتش عارف أعمل أيه وعنى بعيد
حبيب عمري .. وحياتي بعدو ما فيهاش جديد
مرتاح هو فى بعادو .. مرتاح وأنا وحيد



NaBiL THaBeT

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...