الجمعة، 3 سبتمبر 2010

لسه بهواكي




لســه بهــواكـي 

فاتت سنة ووراها سنين .. وأنا عايش بحلم بحنين
حبيتك والقلب إختارك .. سيبتي قلبي لوحده حزين


وعرفت خلاص إن أنا مش ليكي ولا ليا نصيب معاكي
ورضيت ومشيت سيبتك لنصيبك حبيبك بكرة أنساكي
وأنا ليه مش عارف أنسى وأبعد لسه بقرب ليه أنا بعند
لسه بهواكي


لما إحنا خلاص مش هنكمل
وعذابنا حنقدر نتحمل
ليه لما بشوفك وبقابلك
بعيونك بتقولي نكمل
وأنا بضعف عندي بيتبدل


وإنتي عارفة إني عشانك عشت ليكي عمر فات
عشت أحلم بيكي قلبي قاسى وإتحمل أهات
دقت أصعب جرح لما قولتي ليا الوقت فات
والنهاردة بنظرة منك حن قلبي لذكريات


قلبي ليه بتحن ليها .. قلبي ليه تاني الغرام
لسه بهواكي .. قلبي قالهالي .. هتحمل ألام
لسه بهواكي .. ولو مفيش فايدة من الكلام

إسمع من هنا بصوتي 


كتبت بتاريخ

12/3/2008


NaBiL THaBeT


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...