السبت، 23 أغسطس 2014

وأنا وياها

وأنا وياها 


وأنا وياها .. حاسس إني مالك دنيايا
أصل حياتي .. ما بتحلاش غير وأنا وياها
أبعد عنها .. ألقي الدنيا دي حاجة تانية
دنيا غريبة .. صعب أعيش فيها من غيرها 
ملكت عمري .. خطفت قلبي 
بقيت مش عايش .. إلا معاها 

بدعي أكون .. طول عمري معاها 
ولا تبعد .. ولا أبعد عنها 

وأنا وياها .. أطلب إيه تاني من الدنيا 
حلم حياتي .. بعد سنين وسنين إتحقق
بقى قدامي .. تملي معايا 
ولا ثانية .. بيبعد عن بالي 
كل ليالي .. الحيرة نسيتها 
فاكر بس .. ليالي هواها 

بدعي أكون .. طول عمري معاها 
ولا تبعد .. ولا أبعد عنها 

وأنا وياها .. أجمل أوقات عمري معاها 
نظرة عينها .. تخطف كل قلوب حواليها 
صوتها كلامها .. تنسي همومك مع ضحكتها 
هي حياتي .. وأنا في حياتها كل حياتها 

بدعي أكون .. طول عمري معاها 
ولا تبعد .. ولا أبعد عنها 

كتبت بتاريخ
30/11/2006

ṆĂḆḭⱢ ṪḤĂḆΣṪ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...