الثلاثاء، 16 مارس 2010

كنت عاشق


كــــــــــــــــــــــــــنت عاشـــــــــــــــــــــــــــق


أنا كنت عاشق واحدة .. وف يوم سبتها
للي حيقدر يصونها .. ويحفظ عرضها
واخترت الوحدة ويّا عذابي من بعدها

وسابتني ولا سيبتها مش دي القضية
المهم تعيش بذكري جميلة ليا
وأفضل أنا أول حبيب ما بيتنسيش

وجه اليوم اللي العاشق منه بيخاف
قالتلي لازم تيجي ورحت يوم الزفاف
شوفت الفرح مرسوم في عينها وف عينيه
وقد ايه كان صعب أشوف ايدها ف ايديه

وسابتني ولا سيبتها مش دي القضية
المهم تعيش بذكري جميلة ليا
وأفضل أنا أول حبيب ما بيتنسيش

واللي كان شاهد علي حكايتنا بيواسيني
وأنا رافض أبين ضعف حابس دمع عيني
ولما جت عينها ف عينيا أنا ابتسمت
وهي ضحكت ضحكة فيها معني .. خلاص فهمت

وسابتني ولا سيبتها مش دي القضية
أنا كل حاجة جميلة كانت ليها هي
أنا الحبيب الأولاني .. مش حتنسي


جميع الحقوق محفوظة
كتبت بتاريخ
9/3/2010

حمل من هنا بصوتي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...