الخميس، 27 يناير 2022

من أول يوم

كل يوم جديد

 

من أول يوم أنا حبيتك ما أعرفش إزاي

أنا خدني الشوق وهويتك والفرح جاي


وكل يوم جديد حبك يزيد وأحبك أكتر

وده يبقى إيه اللي عملتيه بتشد أكتر


يوم ورا يوم بنام وبقوم على صوتك

تجيني في الأحلام ونقول كلام وسكوتك

حتى السكوت سحر لما تتكلم عيونك


إنتي دوبتيني ملكتيني خليتيني أحب الحياة تاني

إنتي جننتيني حيرتيني نسيتيني إسمي وعنواني 


من أول كلمة إتقالت منك أنا حنيت

وسيبت روحي تروح ليكي لحد البيت


دقيت ع الباب أنا قلبي داب وإستنيت

يجيني ردك ورد قلبك قال حبيت


وأوصفلك إيه أنا كنت إيه قبلك يا حبيبتي 

أنا كنت تايه في الدنيا وعايش ويا حيرتي 

وخلاص أنا مش هحتار تاني بعد أما حبيتك


إنتي دوبتيني ملكتيني خليتيني أحب الحياة تاني

إنتي جننتيني حيرتيني نسيتيني إسمي وعنواني 


NaBiL THaBeT


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...