الأربعاء، 21 سبتمبر 2022

كسرت خوفي

 

كسرت خوفي ويا كسوفي ومن الكلام أنا قولت كتير

أنا كنت خايف أقرب منك وإنتي كمان 

خايفة ولو كل العشاق زينا خايفين

ماكانتش عاشت أي حكاية حب وتاهت

ويا الخوف إزاي نخاف ونقول عايشين


كسرت خوفي ويا كسوفي

ومن الكلام أنا قولت كتير

قولت بحبك وحن قلبك

وقال كلام ، كلام كبير


بحبك ياللي كنت من هواكي خايف أقرب

بحبك ياللي قلبك كان تملي بيهرب

بحبك ياللي عيشتي سنين في أحلامي

سنين أنا كنت فيها خايف ساكت كلامي


كسرت خوفي ويا كسوفي

ومن الكلام أنا قولت كتير

قولت بحبك وحن قلبك

وقال كلام ، كلام كبير


NaBiL THaBeT 

15/4/2008

قولت بحبك وحن قلبك وقال كلام كبير


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...