الاثنين، 7 ديسمبر 2009

مجرد صديق

صديق صاحب حبيب
 
كدبتي عليا وظلمتيه .. وقولتي إنه ظلمك 
كدبتي عليا وجرحتيه .. وجرحه كان منك 

وأنا فين من كل ده ؟ 
مجرد صديق .. في وقت الضيق .. بتشكيله 
ألم بداويه .. وألمي مين .. بيحس بيه ؟ 
أهات ودموع .. مش حاسة بيها .. وبتحبيه !!

كلامنا قليل .. لو نتكلم 
 كلامك عليه .. وأنا بتألم 
بتنادي عليا .. بإسمه هو
مكانه لسه في قلبك جوه 
وأنا فين من كل ده ؟ 
أنا الحبيب التاني
 تاني جرح حتجرحيه  

مجرد صديق .. في وقت الضيق .. بتشكيله 
ألم بداويه .. وألمي مين .. بيحس بيه ؟ 
أهات ودموع .. مش حاسة بيها .. وبتحبيه !!

 كتبت بتاريخ 
22/11/2009

NaBiL THaBeT

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...