الأربعاء، 26 أكتوبر 2022

تعالي نجدد الأيام

تعالي نجدد الأيام ونقول تاني أحلى كلام


تعالي نحكي ونتكلم

ونعيد أيام زمان

تعالي أقولك بحبك 

وإنتي تقوليها كمان


بطلنا نقولها ليه؟ 

شغلنا عنها إيه؟
الحب ما بينا عايش 

هيعيش طول الزمان

أنا جاي الليلة ليكي بشوق 

أول يوم قابلتك
أنا جاي الليلة طاير فوق 

فرحان إني هقابلك

تعالي نجدد الأيام 

ونقول تاني أحلى كلام
تعالي نعيش وننسى

أي يوم كان فيه آلام


ده إحنا إتعذبنا ياما 

ونسينا الإبتسامة
يا حبيبتي تعالي نحلم 

ونحقق الأحلام

أنا جاي الليلة ليكي بشوق 

أول يوم قابلتك
أنا جاي الليلة طاير فوق 

فرحان إني هقابلك

NaBiL THaBeT 

22/12/2015

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...