الثلاثاء، 18 أكتوبر 2022

من نظراتي

 من نظراتي

تاه عنواني

تاه عنواني ، خطاط الغرام

من نظراتي معاها قالوا مالك بيها ؟

قولت ماليش أنا حاجة فيها

واللي إختاره قلبها هو اللي مهنيها


أما أنا عيشت سنين بحلم بهواها

وبعد الحلم صحيت

فجأة لقيت الحلم كابوس

وإني أكون وياها ده شيء ميؤس


أدي الحلم إتحول فجأة وبقى شيء عادي

إنها تبقى بعيد أو حتى تبقى قصادي 


ما أنا كده كده بتعذب 

لا أنا بنساها ولا بتهواني

واحد تاني شاغلها

وتاه منها عنواني


وأنا كده كده مش لاقي نهاية 

لحيرتي معاها كمان

صعب إني أفضل عايش وحدي

أنا تعبان


كل ما بعشق تاني بيرجع جرح زمان

وأدي نهايتي تاه عنواني ماليش مكان !!


NaBiL THaBeT 

2008

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...