الخميس، 10 فبراير 2022

حضن حبيبي

 

محتاج لحضن حبيبي جنبي في محنتي

أكتر مكان .. فيه بحس أنا بالأمان

جوه حضن حبيبي

أنا من زمان .. لقيت فيه الحنان

لقيته في حضن حبيبي


محتاج لحضن حبيبي جنبي في محنتي

في ضعفي وهو جنبي بحس بقوتي

أنا في إشتياق لطلته ولمسته

واحشني صوته وإبتسامته وضحكته

أنا بعترف أنا كنت قاسي عليه

لكني فعلا في إحتياج ألمس إيديه


في كل مكان .. عيشنا فيه

شايل ذكريات

قاسي الزمان .. بعدنا ليه

وبسرعة الوقت فات


ليه إنتهى الحب ف ثواني قليلة

مالحقتش أشبع منه ليه مفيش لقا

كان كل يوم بينا معاد في الهوا

أجمل سنين الحب عيشناها سوا

لكن خسارة كل شيء فجأة إنتهى

وإفترقنا بقينا ذكرى بكرة تتنَسى


NaBiL THaBeT

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...