الأحد، 13 فبراير 2022

تعلى الحالة

تعلى الحالة يزيد إحساسك بسمع أحلى كلام

أنا أسف على كل مشاعري اللي إديتهالِك

وإنتي الحب بالنسبة لِك

مش أكتر من ماديات

على طول هات

عايزة اللبس كمان ماركات ؟!

ما بتخلصش الإحتياجات


تِعلى الحالة .. يزيد إحساسِك

بسمع أحلى كلام 

تِنزِل حبة .. لا بلقى محبة

ونكد بالأيام


أنا أسف على كل الحب اللي إديتهولِك

وماخدتش غير لَوية بُوزِك

ده إنتي عليكي أغرب بصّات

مش طبيعية إنتي بحالات

لأ وعليكي أعجب حركات

ولا رجالة بشنبات !!


تِعلى الحالة .. يزيد إحساسِك

بسمع أحلى كلام 

تِنزِل حبة .. لا بلقى محبة

ونكد بالأيام


أنا أسف على كل الشوق

أسف أنا علِّيتِك فوق

وإنتي مقامك أصلاً تحت

كنت أنا مَعمِي وفتَّحت

سيبتك من معاناتي خلصت

جنبِك عمري في يوم ما ارتحت


تِعلى الحالة .. يزيد إحساسِك

بسمع أحلى كلام 

تِنزِل حبة .. لا بلقى محبة

ونكد بالأيام


NaBiL THaBeT

تعلى الحالة يزيد إحساسك بسمع أحلى كلام
تعلى الحالة يزيد إحساسك بسمع أحلى كلام



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...