الخميس، 17 ديسمبر 2009

سيبنا بعض


سيبنا بعض

اسألها هي حبت مين .. ما تقولش حبيتها

اسألها حست بالحنين .. ف حضني ولا ف حضنك انت
مستني أسمع منها رد .. وردك انت قبلها
ده اللي كان ما بينا وعد .. خنته انت بحبها

وكان .. مني ليك أمان .. وليها حنان .. عليكوا هان

وعليا أعيش بجراح .. ما أنا حلمي بنيته راح .. وانهدم
كل اللي عشت ابنيه .. وليه .. يبقي بايدين حبيبتي وبايديك
ياللي عمري ما كنت قاسي عليك .. وبيك .. كان الأمان موجود
ولما خان .. أقرب ما ليا الوعد
ضعت أنا من حبيبتي .. وسيبنا بعض
وعشنا بعد .. بعد أما كان القرب .. هو طريقنا لبعض
خان .. أقرب ما ليا الوعد
ضعت أنا من حبيبتي .. وسيبنا بعض

جميع الحقوق محفوظة


كتبت بتاريخ

23/11/2008



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...