الثلاثاء، 29 ديسمبر 2009

جوه حضنك

جوه حضنك شفت أحلامي بقت قدامي

جوه حضنك .. لقيت أمان .. حسيت بحنان .. ما حسيتوش قبل النهاردة
وف عينيكي .. سمعت كلام .. مليان غرام .. ما سمعتوش من أي واحدة


انتي مين .. وجاية منين .. وواخداني لفين 
أيام بتعدي وسنين .. ولا عارف بقيت أنا مين 
أنا مين ؟!


جوه حضنك .. شوفت أحلامي .. بقت قدامي .. ومن تاني رجعت أعيش
وطول ليلي .. بفكر فيكي وف قلبك .. ده خلي الفرح ما يسبنيش
دي حياتي .. اتغيرت بيكي .. أنا ليكي .. بعيش .. وهعيش


انتي مين .. وجاية منين .. وواخداني لفين
أيام بتعدي وسنين .. ولا عارف بقيت أنا مين
أنا مين ؟!
حضنك




*****************
NaBiL THaBeT


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...