الثلاثاء، 23 فبراير 2010

نفسي



نفسي
******
نفسي مرة تحسى بيا .. حسي بالشوق اللي فيا
نفسي ليكي أعيش حياتي .. ده انتي أغلي من حياتي

صدقيني عليكي خايف .. ببقى جنبك ببقى شايف
أحلي مافي الحياة
عمر قلبي ماحس غيرك .. ده انتى روحي ونفسي أجيلك
قلبي محتاجلك معاه

طب مين هيحس بيا .. طب مين هيخاف عليا
بعد منك مين
طب مين دايما معايا .. ساكن قلبى وهوايا
غيرك انتي مين

نفسي أقول كلمة بحبك..نفسي أقولها بس خايف
مايحسش بيها قلبك..أعمل ايه ما أنا عارف
عارف انتي فين وأنا فين
بيني وبينك مشوار سنين


لكن عندي أمل .. هوصلك في يوم أكيد
مهما كان هوانا .. في عيون الناس بعيد

****************

جميع الحقوق محفوظة


كتبت بتاريخ

10/12/2007

هناك تعليق واحد:

  1. كلمات جميلة وإحساس أكثر من رائع
    دام لنا قلمك المتميز يا نبيل :)

    ردحذف

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...