الأربعاء، 3 مارس 2010

أنا جنبك

I am with you

أنا جنبك لو كان ما بينا بلاد .. حاسس بيكي
أنا جنبك لو بعدك زاد .. بشتاق ليكي

وبحبك أكتر يوم عن يوم
مش بعتب لكن ايوة بلوم
نفسي .. أنا كان نفسي .. أكون جنبك .. طول العمر

راجعين تاني مع بعض نعيش
وكفاية حبيبتي بعد مفيش
ولا شيء بعد لقانا يفرقنا .. تعبنا كتير

من اليوم ده خلاص هنحب وبس
ده غرامنا ملانا وايه يتحس
غير الأشواق من بعد فراق .. العمر ابتدي

أدي الأحلام وبتتحقق
أنا جنبك قالهالي مصدق
قلبي .. ان الدنيا بقت ف ايديا يا كل ما ليا .. بحبك موت

كتبت بتاريخ
2/3/2010

هناك تعليق واحد:

  1. حبيبى نفسى نكون لبعض
    حبيبى نفسى ما يفرقناش البعد
    لسنين قدام

    ردحذف

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...