السبت، 22 أكتوبر 2011

جايز


جـــايــــــز

سيبتك .. يمكن يصحى ضميرك
سيبتك .. قلبي ما حبش غيرك
سيبتك .. يعني مفيش لقا تاني بعد اليوم

جايز .. بعدي ما يفرق شيء
جايز .. أمشي لوحدي طريق
جايز .. تشكي تقولي ده ظالم وأنا مظلوم

أنا موجوع عشانك .. مش عشاني
صعبان عليا أشوفك .. بتعاني
بكرة لو جالك بدون تغيير .. هيبقى مصير
حياتك يا حبيبتي عذاب
أكيد فيه حساب
وما أتمناش .. ليكي ده كلو يصير

أنا من قلبي بدعيلك بأحلى حياه
يا أغلى قلب حبيتو ومش حنساه
ده وعد وعدته أول يوم وبوفي بيه

جايز .. بعدي ما يفرق شيء
جايز .. أمشي لوحدي طريق
جايز .. تشكي تقولي ده ظالم وأنا مظلوم

سيبتك .. جايز يصحى ضميرك
سيبتك .. قلبي ما حبش غيرك
سيبتك .. يعني مفيش لقا تاني بعد اليوم

كتبت بتاريخ
21/10/2011

حمل من هنا بصوتي

NaBiL THaBeT


هناك تعليقان (2):

  1. كلمات جــــــــمـــــــــيـــــــلــــــــة
    :)

    ردحذف
  2. أشكرك أخي علاء في انتظار جديدكم .

    ردحذف

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...