الخميس، 18 نوفمبر 2021

دايب




قدام عينيا وبلمسك .. أنا مش مصدق
كان نفسي بس أكلمك .. دلوقتي بعشق
ودايب فيك حبيبي .. عاشق وبقول كلام
وبقيت لي من نصيبي .. الله على الغرام

فهمني إزاي قدرت .. تعلق قلبي بيك
مابقاش يستغنى عنك .. مابقاش غير بس ليك
ودايب فيك حبيبي .. عاشق سحر العيون
لو إنت مش نصيبي .. طب قوللي لمين أكون

طمني عليك يا غالي .. سهران طول الليالي 
مشغول دايما عليك .. مشغول دايما ده حالي
ودايب فيك يا غالي .. واخد كل إنشغالي
ومعايا أو بعيد .. دايما والله في بالي

أنا كل الناس نسيت .. وإنت اللي ما تتنسيش
أنا أهو دلوقتي جيت .. أقولك ليك هعيش
ودايب فيك وعايش .. أجمل ليالي معاك
لو فين ماتروح هجيلك .. إخترت أكون وياك

كتبت بتاريخ
26/7/2015

NaBiL THaBeT

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...