الجمعة، 11 نوفمبر 2022

حبيتها أكيد

 

حبيتها اكيد دي مكتوبالي تبقى حبيبتي ونصي التاني

فيه واحدة من أول كلمة قالتهالي
صحت أشواقي وإتغيّر حالي
بقى مشغول دايماً بيها بالي
وشايفها حقيقة وفي خيالي
دايماً ويايا ف كل مكان وفي أحلامي


حبيتها أكيد وبقت بالنسبة لي
أغلى وأجمل حاجة ف حياتي
حبيتها أكيد دي مكتوبالي
تبقى نصيبي ونصي التاني


ومن تاني أنا وهي بقينا لبعض
بعد البعد بعد الغيبة والمسافات
دي واحشاني وعشان فيه وعد
بعد البعد نتلاقى فنتلاقى


ومن تاني أنا وهي سوا بنعيش
وما بنحكيش 

عن الماضي خلاص أهو فات
دي شارياني وأنا شاري
وقلبي خلاص بقى ناوي

 ليها يعيش

24/3/2017

NaBiL THaBeT 

خطاط الغرام 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

الأكثر قراءة

مشاركة مميزة

روح الروح

ولما بقول وحشتيني  بقولها بقلبي وبعيني  وبتحسي اللي جوايا  غرامي ليكي وبيكبر  ولما بقول أنا بحبك  بحس النبض في قلبك تزيد دقاته واللهفة تبان ...